Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące Pobytu integracyjno - rehabilitacyjnego dla 16 osób dorosłych w tym 4 opiekunów

Pakość, 6 czerwca 2019 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1986) Zamawiający – Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty cenowej brutto (zł) na usługę.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Pobyt integracyjno - rehabilitacyjny dla 16 osób dorosłych w tym 4 opiekunów, z Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości w ramach realizacji projektu „Żyjemy obok siebie” –  dofinansowanego ze środków Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu „Od zależności ku samodzielności” - edycja 2019.  Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro ”

 

Informacje dotyczące charakterystyki grupy docelowej można uzyskać u koordynatora projektu, pod nr telefonu 52 3518137 wew. 23

 

I. Szczegółowe wymagania  dotyczące organizacji pobytu integracyjno - rehabilitacyjnego dla podopiecznych  OPS w Pakości:

  1. Pobyt 5-dniowy w ośrodku rehabilitacyjnym dla 12 podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości z pełną odpłatnością, pobyt zaczyna się obiadem pierwszego dnia kończy obiadem ostatniego dnia,
  2. Pobyt 5-dniowy dla 4 opiekunów w tym całkowity koszt pobytu 4 opiekunów pokrywa Ośrodek Pomocy Społecznej,  pobyt zaczyna się obiadem pierwszego dnia kończy obiadem ostatniego dnia,
  3. Organizator pobytu rehabilitacyjnego jest zobowiązany zapewnić kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu pobytu, w skład której wchodzą w szczególności:

b) pielęgniarka,

c) specjalista do spraw rehabilitacji/,

d) psycholog lub lekarz psychiatra,

 

Mile widziani:

a) specjalista do spraw rekreacji,

b) pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne,

c) inni specjaliści w zależności od potrzeb i niepełnosprawności uczestników pobytu,

  1. Organizator powinien zapewnić zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem pobytu, uwzględniając rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń 12 uczestników.
  2. Organizator jest zobowiązany zapewnić uczestnikom pobytu stałą 24h opiekę pielęgniarską (całodobowe podawanie leków przez pielęgniarkę) i umożliwić korzystanie z opieki lekarskiej podczas pobytu,
  3. Organizator zobowiązany jest zapewnić uczestnikom pobytu badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu a w razie potrzeby także w trakcie pobytu,
  4. Organizator zobowiązany jest zapewnić pełne wyżywienie – co najmniej 3 posiłki dziennie oraz możliwość wyboru odpowiedniej diety,
  5. Organizator zobowiązany jest zapewnić noclegi w pokojach 2,3-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, pomieszczenia pozbawione barier architektonicznych na parterze budynku w jednym ciągu komunikacyjnym,
  6. Ośrodek rehabilitacyjny pozbawiony barier architektonicznych, dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz z zaburzeniami narządu ruchu,
  7. Ośrodek musi posiadać ważny wpis do rejestru  organizatorów turnusów i ośrodków prowadzących turnusy rehabilitacyjne.
  8. Rozliczenie następuje na podstawie faktury potwierdzającej opłacenie uczestnictwa osoby  oraz jej opiekuna.
  9. Organizator jest zobowiązany zapewnić łóżka zgodne z obowiązującymi przepisami bez łóżek zastępczych typu polowe, tapczany rozkładane, wersalki, kanapy, dostawki,
  10. Organizator jest zobowiązany do odpowiedniego logistycznego przygotowania na przyjęcie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości,
  11. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości we własnym zakresie zapewnia dojazd uczestników na pobyt i powrót do miejsca zamieszkania

Termin realizacji zamówienia: sierpień 2019 r.

II. Sposób przygotowania oferty

 1.      Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 2.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim trwałą i czytelną techniką biurową.

 3.      Ofertę należy przygotować zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 4.      Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu, będą odrzucone.

 5.      Przedstawiona w ofercie kwota obejmuje wszystkie koszty realizacji usługi.

 6.      Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.

 7.      W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na kopercie należy umieścić informację „Zapytanie ofertowe do projektu  pn. „Żyjemy obok siebie” –  w ramach Programu „Od zależności ku samodzielności” - edycja 2019.

 8.      Możliwe jest również złożenie podpisanej i zeskanowanej oferty wraz z załącznikami, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mgops.pakosc@admin.com.pl

 9.      Termin złożenia oferty – Ofertę należy złożyć do dnia 19 czerwca 2019 r. do godziny 14.00.

 10.  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

 11.  Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. Informacja o zmianach w treści zapytania ofertowego oraz o nowym terminie składania ofert zostanie opublikowana na stronie internetowej:www.ops.pakosc.pl oraz www.opspakosc.bipstrona.pl.

 12.  Wydłużenie  terminu  nastąpi  co  najmniej  o  czas,  który  upłynął  od  wszczęcia postępowania do momentu upublicznienia modyfikacji.

13.  Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 14.  Osoba do kontaktów roboczych w sprawie przedmiotowego zapytania ofertowego – koordynator projektu  - Ewa Mikołajczyk, tel. 052 3518137  wew. 23. email mgops.pakosc@admin.com.pl,

Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy (wzór umowy w załączniku nr 4)

 

III.        Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:

1) Ofertę cenową  (przygotowana na formularzu ofertowym – załącznik nr1 ) zawierającą całkowity koszt brutto za wykonanie usługi.

2) Oświadczenie woli (załącznik nr 2)

3) Oświadczenie osób o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  (załącznik nr 3)


Zadanie publiczne dofinansowane ze środków Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

w ramach Programu „Od zależności ku samodzielności” - edycja 2019 r.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 czerwca 2019 12:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Krusiński
Ilość wyświetleń: 440
11 czerwca 2019 11:13 (Michał Krusiński) - Dodanie załącznika [uzupelnienie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 czerwca 2019 12:14 (Michał Krusiński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__umowa_dot_organizacji_pobytu_inegr__rehabil.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 czerwca 2019 12:14 (Michał Krusiński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)