Przetargi

Przetarg nieograniczony na Wykonanie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn.: „Daj sobie szansę - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”

Pakość: Wykonanie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn.: Daj sobie szansę - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Numer ogłoszenia: 29175 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości , ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 351 81 37, faks 52 351 81 37 wew.26.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.pakosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług szkoleniowych w ramachrealizacji projektu pn.: Daj sobie szansę - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn.: Daj sobie szansę - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym: I. Warsztaty motywacyjnodoradcze oraz szkolenia dla 5 osób niepełnosprawnych, w tym.: a) Warsztaty doradztwa zawodowego - 12h, b) Trening umiejętności społecznych - 12h, c) Szkolenie ABC komputera - 25h. Zajęcia odbywać będąsię w okresie od 1.06.2014 r. do 30.09.2014 r. w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości, który zapewni salę wykładową oraz poczęstunek dla uczestników zajęć. Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy niezbędny do realizacji szkolenia z zakresu obsługi komputera. II. Warsztaty motywacyjnodoradcze dla 10 samotnych rodziców, w tym: a) Warsztaty doradztwa zawodowego - 25h, b) WarsztatyAkademia rodzica - 25h. c) Samopomocowe grupy wsparcia z elementami psychoterapii - 36h. Zajęcia odbywać będą się w okresie od 1.03.2014 r. do 31.07.2014 r. w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej wPakości, który zapewni salę wykładową, poczęstunek dla uczestników zajęć oraz opiekę dla dzieci na czas trwania zajęć rodziców. III. Warsztaty motywacyjno-doradcze dla 20 osób bezrobotnych i/lub osób nieaktywnych zawodowo, w tym: a) Warsztaty doradztwa zawodowego - 25h, b) Trening umiejętności społecznych - 25h. Warsztaty odbywać się będą w okresie od 1.03.2014 r. do 30.04.2014 r. Wszystkie zajęcia (warsztaty) będą odbywać się miejscowości posiadającej bezpośrednie połączenie komunikacyjne z Pakością do odległości 15km, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości zapewni dojazd na zajęcia. IV. Warsztaty motywacyjno-doradcze dla 10 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo, również z terenów wiejskich, w tym: a) Warsztaty doradztwa zawodowego - 25h, b) Trening umiejętności społecznych - 25h. Warsztaty odbywać się będą w okresie od 1.03.2014 r. do 31.04.2014 r. Wszystkiezajęcia (warsztaty) będą odbywać się miejscowości posiadającej bezpośrednie połączenie komunikacyjne z Pakością do odległości 15km, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości zapewni dojazd na zajęcia. V. Szkolenia i kursy zawodowe dla 30 osób bezrobotnych i/lub osób nieaktywnych zawodowo,również z terenów wiejskich, w tym: 1. a) Kurs prawa jazdy kat B dla 7 osób. Liczba godz. szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki z dnia 13.07.2012 r. wsprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców. b) Kurs prawa jazdy kat B ze szkoleniem na przedstawiciela handlowego dla 3 osób. Liczbagodz. szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki z dnia 13.07.2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami,instruktorów i wykładowców. Szkolenie na przedstawiciela handlowego musi wynosić 60h. c) SzkoleniePracownik administracyjno-biurowy dla 3 osób - 120h. d) Szkolenie Opiekunka dziecięca dla 3 osób - 120h. e) Szkolenie Opiekunka osób starszych dla 6 osób - 120h. f) Szkolenie Pracownik obsługi turystycznej dla 3 osób - 80h. g) Szkolenie Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego dla 5 osób - 120h. Szkolenia,kursy odbywać się będą w okresie od 1.05.2014 r. do 30.06.2014 r., za wyjątkiem kursu prawa jazdy, którego zakończenie musi nastąpić do 31.10.2014. Wszystkie zajęcia (szkolenia, kursy) będą odbywać się miejscowości posiadającej bezpośrednie połączenie komunikacyjne z Pakością do odległości 15km, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dlauczestników zajęć. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości zapewni dojazd na zajęcia. W przypadku poszczególnych szkoleń zawodowych wykonawca ma możliwość tworzenia grup w sposób dowolny iłączenia z innymi. Cena oferty kursu prawo jazdy powinna uwzględniać koszty za badania lekarskie oraz opłatę za pierwszy egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) oraz dodatkowo koszt utworzenia profilu kandydata na kierowcę w Starostwie Powiatowym w Inowrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom skierowanym na szkolenie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. W przypadku konieczności dokonania ww. ubezpieczenia poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostaćujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wówczas wkład własny instytucji szkoleniowej. 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie poczęstunku wprzypadku zajęć odbywających się u Wykonawcy lub w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie, że zajęcia będą odbywać się miejscowości posiadającej bezpośredniepołączenie komunikacyjne z Pakością do odległości 15km, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończeniaudziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w formularzu cenowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII.

3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofertalbo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 inne dokumenty

1) Opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia iwymagań Zamawiającego: wzór opisu - zał. Nr 10 do SIWZ, 2) kalkulacja kosztów szkolenia, wg wzoru - zał. Nr 8 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wzór zał. Nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 50

2 - Doświadczenie zawodowe - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany ilościuczestników szkoleń, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty zaosobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. Zamawiający zapłaci za osoby, któreukończyły szkolenia; b) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; c) zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkoleń, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (art. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a musząznajdować się w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego wymagania; d) zmiany harmonogramów w uzasadnionych przypadkach; e) zmiany osób przeprowadzających szkolenie wuzasadnionych wypadkach, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji; f) zmiana warunków finansowania, g) zmiany podatku od towarów i usług VAT; h) zmiany programów szkoleń, wuzasadnionych przypadkach. Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.pakosc.pl lub www.opspakosc.bipstrona.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków UniiEuropejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego

Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, pn. Daj sobie szansę - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowiśrodków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13.02.2014
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michał Krusiński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 lutego 2014 11:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Krusiński
Ilość wyświetleń: 796
10 marca 2014 14:56 (Michał Krusiński) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
10 marca 2014 14:56 (Michał Krusiński) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
10 marca 2014 14:56 (Michał Krusiński) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)