Stanowisko: podinspektor ds. obsługi świadczeń
miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości, ul. Inowrocławska 14
termin składania dokumentów: 04 sierpnia 2025 r., godz. 14:00
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego: podinspektora ds. obsługi świadczeń w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pakości.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie – wyższe kierunek: administracja, praca socjalna, nauki społeczne
b) doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok stażu pracy (preferowany w jednostkach administracji publicznej)
c) znajomość obsługi komputera, programy Word, Excel,
d) obywatelstwo polskie,
e) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
i) umiejętności zawodowe, znajomość przepisów prawnych z zakresu:
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy kodeks pracy,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawy o pomocy społecznej,
- innych aktów prawnych niezbędnych do pracy na zajmowanym stanowisku
- instrukcji kancelaryjnej,
- doświadczenie w obsłudze klienta
-znajomość zagadnień związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów,
-znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office w szczególności Excel, Word
2. Wymagania dodatkowe:
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz do udziału w szkoleniach, umiejętność myślenia analitycznego, obowiązkowość i rzetelność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, łatwość nawiązywania kontaktów.
3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
a. kancelaria obiegu dokumentów w tym elektroniczny obieg dokumentów
b. przyjmowanie wniosków dot. świadczeń realizowanych przez OPS
c. bezpośrednia obsługa interesantów w Punkcie Obsługi Klienta
d. Wydawanie decyzji administracyjnych
e. Wydawanie zaświadczeń z pomocy społecznej
f. Archiwizacja dokumentacji gromadzonej w Ośrodku
g. Prowadzenie rejestrów ułatwiających pracę w zakresie realizowanych zadań
h. Obsługa informatyczna systemów dziedzinowych
i. Realizacja innych zadań mających na celu ochronę poziomu życia i rodzin, w tym lokalnych i rządowych programów osłonowych
4. zakres odpowiedzialności: prawidłowe i terminowe wykonywanie powierzonych zadań
5. Wyposażenie stanowiska pracy:
-sprzęt informatyczny: komputer, drukarka,
-oprogramowanie- pakiet biurowy
-środki łączności i inne urządzenia: telefon stacjonarny
6. Warunki pracy:
a) umowa o pracę od września 2025 r.
b) miejsce zatrudnienia: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości, ul. Inowrocławska 14.
c) wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo, praca jednozmianowa
d) praca przy monitorze powyżej 4 godzin
7. Wymagane dokumenty od kandydata:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenia:
- o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenia i kwestionariusz muszą być podpisane własnoręcznie
e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f) kserokopie świadectw z poprzednich miejsc pracy oraz referencje,
g) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
h) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna i zamierza skorzystać z uprawnień, które mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
8. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pakości , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
9. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość w godz. od 10.00 do 12.00; za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego) na adres Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość oraz pocztą elektroniczną na adres ops@opspakosc.pl z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi świadczeń w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pakości”. Oferty będą przyjmowane do dnia 04 sierpnia 2025 r. do godz. 14.00.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zaproszone wyłącznie osoby spełniające wymagania niezbędne określone w zasadach naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem i klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1135)".
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości